pondělí 29. června 2015

Po dlouhé době zpět!

I když je dnes pondělí a měla bych přidat 1000 věcí, co mě štvou, přidávám článek spíše do deníčku. Za tuto "pauzu" se stalo pár věcí, o které bych se chtěla podělit.

První věc, za kterou jsem strašně ráda; dostala jsem se do 4. ročníku výběrové střední školy. Druhé pololetí naší školy bylo o dost zkrácené, snad jen dva měsíce, co jsme se učili. Nejtěžší byla pro všechny snad matika. Od nás z čety nepropadl ani jeden člověk, co že muselo v pátek 19., kdy nám už začali prázdniny, oslavit. Myslím si, že Caligula a jeho orgie by se mohly jít zahrabat. :D



Druhá věc je radikální změna vizáže, jestli se to dá tak říct. Místo dlouhých blond vlasů skoro do pasu jsem je nechala zkrátit po ramena a obarvila na měděnou barvu.

Je to mnohem praktičtější, nelehám si na své vlastní vlasy :D Cítím se s tím líp. Když se češu, netahá to tolik, necuchá a nevypadávají mi tolik vlasů.
Používám vlasovou masku, abych trošku zmírnila další barvení. Já jsem naprosto spokojená!



Taky jsem měla "focení". Proč v úvozovkách? Bylo to mé první focení, chtěla jsem to zkusit. No a doopravdy mě to chytlo. Chtěla bych se tomu věnovat i do budoucna. Jestli za peníze, to nevím. Můžete sami posoudit na facebookových stránkách  Lukáš Ferko photography nebo na 500px.com (odkazy se vám zobrazí v novém okně), kde najdete více fotografií. Snad se vám budou líbit stejně jako nám! Máme v plánu i další spolupráci, snad to bude jen lepší a lepší!

Užívejte prázdniny co nejvíc to jde!
Vaše Karolína 


Žádné komentáře:

Okomentovat