pondělí 1. června 2015

Věc 2. - aneb 1000 věcí, co mě štvou

Dobrý pondělní den,

přináším další věc, která mě štve. Ono je to vlastně úplně lhostejný, ale stejně. Myslím si, že většinu věcí, které patří do této rubriky, bude štvát víc věcí. Byla bych ráda, nebo jak to říct, kdyby se v tom někdo našel.

Je to takový tíživý pocit bezmocnosti. Když se něco stalo, něco vás trápí a vy si o tom nemůžete s nikým popovídat. Ne proto, že nemáte s kým, ale že prostě nemůžete. Nemáte nikoho, komu můžete věřit a víte, že se to nedostane dál. Tahle doba je čím dál tím horší, všude spoustu falešných lidí, kteří se chtějí zavděčit všem, se všemi chtějí být kamarádi a proto pendlují mezi 4 lidmi a pomlouvají toho pátého, aby si utvořili nějakou důvěryhodnost asi, nebo já nevím.

Ono je těžký psát o tom, proč to dělají, protože se mi tohle prostě nelíbí a nedělám to. Já jsem spíš ten člověk, co bude sám než patřit k těm "špatným".

Doufám, že jste tento článek nějak pochopili, mám nějaké osobní problémy, které se snažím vyřešit už delší dobu. Proto se omlouvám za případnou neaktivitu a psaní nesmyslných vět.

Vaše Karolína

1 komentář:

  1. Mluvíš o těch lidech, co nejdřív před osobou A pomlouvají osobu B, potom jdou za osobou B a pomlouvají před ní osobu A... ale dělají, že jsou s A i s B hrozní kamarádi? Tak ty znám velmi dobře. A nejvtipnější na tom je, že když jim tohle vyčteš a řekneš jim, že jim kvůli tomuhle chování prostě nevěříš, tak vůbec nechápou, co je na tom celém špatně. :D Mě takovéhle "vztahy" hrozně unavují a už jsem se naučila, že pokud vidím, že se takhle někdo chová k ostatním, tak si ho mám držet hodně daleko od těla, protože je velice pravděpodobné, že až zmizím z dohledu, začne pomlouvat mě.

    OdpovědětVymazat