úterý 19. května 2015

Hančin večer úterní

Vysávám, vysávám...

Budík = škola. Naskočí mi automaticky každé všední ráno pracovního týdne. Bohužel, tahle rovnice není tak jednoduchá, jak se na první pohled zdá. Zrovna dnes mě čekal náročný test z dějepisu. Těšila jsem se na něj tak moc, že se mi dokonce nad ránem zdálo, jak profesor se zářivým úsměvem vchází do třídy a oznamuje nám, že nejede tiskárna a test se odkládá. Naivní myšlenka. Do školy se muselo. Čaj, zuby, odlíčit, nalíčit, sešity do kabelky, přihodit Mannerku, podrbat psa a vyráží se. Školu mám ráda. Mohla bych v ní trávit i spoustu svého volného času. To by v ní ovšem nesměli být profesoři. Test z dějepisu mě čekal až poslední hodinu - nejhorší varianta. Znáte to. Člověk se na poslední chvíli snaží do hlavy vměstnat co nejvíce informací. Funguje to asi jako rozměňovač peněz - vhodíte jednu minci dovnitř, deset jich vypadne ven. A přesně tak to muselo proběhnout i u mě. Jinak si vážně nedovedu vysvětlit, jak jsem mohla na konci odevzdat poloprázdný papír. Špatné postavení hvězd? Hmm.
Pozitivní bylo, že jsem už v poledne byla doma, protože se profesoři musí starat o maturity. Nebylo do čeho píchnout, tak jsem si donesla hadr, vysavač a mop a pustila jsem se do úklidu. Prach byl utřený poměrně rychle a já se mohla pustit do vysávání. Vysávám, vysávám, najednou se podívám a já rozprašuju! Vypnula jsem ten pekelný stroj a když jsem mu nahlédla pod kapotu, hned mi bylo jasné, kde se stala chyba. Můj mladší bráška si pořídil airsoftovou zbraň, která střílí plastové kuličky. Ty teď byly rozsypané po celém prostoru vysavače, protože zřejmě protrhly sáček. Prachu bylo všude víc než před tím, zato náhradní sáčky do vysavače nebyly nikde. Co se dalo dělat... Zbytek úklidu jsem odložila, pomyslně jsem si hodila nohy na stůl a dala jsem si čaj s medem - na uklidnění.
No řeknu vám, proteče ještě hodně vody ve Svratce, než se znovu pustím do úklidu!
Vaše Hanka




1 komentář:

  1. Tak teraz som sa pobavila :D
    Veľmi pekný článok ako i celý blog - pridávam sa medzi pravidelných čitateľov ;)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat