pondělí 25. května 2015

Věc 1. - aneb 1000 věcí, co mě štvou

Každá holka se s tím bezpochyby setkala. Máte svého miláčka, jste spolu šťastni a on je vážně kus, alespoň pro vás. Čím šťastněji vypadá a šíří okolo sebe dobrou náladu, tím víc je přitažlivější pro ostatní. Což o to, jen ať vám každá závidí, že tohoto samečka máte doma zrovna vy. Jenže některé to vážně přehání.

Představte si tu situaci. Jste spolu na diskotéce, stojíte u baru, popíjíte nějaký drink. V tu ránu se tam objeví nějaká čarodějnice a začne se po vašem milém sápat, objímat ho a zkouší kde co. Přítel ji samozřejmě odtlačí, protože vás z hloubi duše miluje ale co následuje u vás za pocit? Choval by se takhle i kdybych tam zrovna nebyla? Ale určitě ano.

Platí to i obráceně. Naprosto a šíleně nesnáším tuhle věc, nebo spíš větu: Ty máš kluka/holku? Ale to nevadí, to není nemoc. :) Jak jako není nemoc? Jak jako nevadí? Neexistuje! Tak mi aspoň pošli nějakou fotečku, když už se mnou nechceš nic mít :( A doopravdy, fotečku jim pošlu, zdviženého prostředního prstu. 

Následují omluvy, že neví, co to do dotyčného vjelo, spoustu smutných smajlíků a řečí okolo, že jste jen kamarádi a že je na tom špatně, že ho trápí vlastně někdo úplně jiný a snaží se tímhle způsobem na něj zapomenout. 

Vím o několika slečnách, které to zkoušely na mého přítele, protože mi to sám řekl, asi mu připadalo, že žárlím málo, nebo co. V tu chvíli jsem měla chuť jí rozbít ciferník, i když sám přítel psal, že jsou JEN kamarádi a nejsem sice nemoc, ale jsem pro něj ta jediná. Z  jejích zpráv se mi dělalo rudo před očima a můžu vám říct, pokaždé, co vidím slečnu, mně strašně, ale strašně svrbí ruka, abych jí náhodou nenaplácala, jak chtěla po mém příteli. Samozřejmě jejich přátelství skončilo, žeano :D 

Vaše žárlivá a starostlivá
Karolína

2 komentáře:

  1. Já myslím, že tohle je hodně o lidech. Pokud někdo opravdu "balí" zadaného a ví, že je ten člověk zadaný, tak je to na facku. Na druhou stranu znám dost lidí, kteří vidí "nabalování" za každým pozdravem a naprosto nepřiměřeně reagují i na to, že jejich partner s někým jen mluví. Nedávno jsem na diskotéce tancovala se svým velmi dobrým o pár let mladším kamarádem a z něj vypadlo, že kdyby nás viděla jeho přítelkyně, tak by pravděpodobně udělala žárlivou scénu, díky čemuž jsem pochopila, proč se se mnou od chvíle, co je s ní, téměř nebaví. Tohle je zase druhá strana mince, kterou já prostě nepochopím... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě se jedná o žárlivost vůči tomuto ;) přehnanou žárlivost nemá nikdo rád
      -K.

      Vymazat